Obligatori

S'està enviant el formulari...

S'ha detectat un error al servidor.

S'ha rebut el formulari.

Obligatori

SIMPATITZANT

ADHERIT

PATROCINADOR

MECENES

Una eina al servei de l'anàlisi, el treball i la conscienciació, per a l'assoliment de la Catalunya Estat.

Cal donar a conèixer a tota la ciutadania la realitat del que suposa ser una autonomia dins de l’Estat espanyol (perquè ens aboca a un empobriment a nivell econòmic, social, cultural i identitari).

Hem d’explicar quin país aconseguirem en el moment d’assolir la Catalunya Estat, i els beneficis que això comportarà per a tothom. Com ens convertirem, per mèrits propis, en un país capdavanter de la Unió Europea.

Per a poder dur a terme aquesta missió, calen recursos econòmics amb els quals endegar campanyes d’impacte als diferents mitjans de comunicació per tal de fer arribar les dades i el missatge al màxim de persones, i així que tothom pugui valorar la millor decisió que ha de prendre per al seu país i la seva gent.

Podeu fer un donatiu de qualsevol quantitat, fent una transferència o ingrés al compte bancari de la Fundació CATALUNYA ESTAT: BBVA ES04 0182 3506 1702 0802 1092

Podeu adherir-vos a la Fundació CATALUNYA ESTAT triant entre quatre nivells bàsics de suport i quota anual:

FORMULARI D'ADHESIÓ

Arxiu històric